Z początkiem grudnia na Rynku w Bytomiu odbędzie się Jarmark Świąteczny, na który zaprasza Urząd Miejski. Przypomniano, że do 31 października oczekiwane są zgłoszenia od wystawców zainteresowanych udziałem w wydarzeniu. Organizatorzy przygotowali 13 bezpłatnych drewnianych domków dla wystawców, które będą dostępne z elektrycznością. Jarmark potrwa od 1 do 22 grudnia, a dla wystawców przygotowano szczegółowe godziny otwarcia.
W trakcie jarmarku wystawcy będą zobowiązani do oferowania swoich produktów w ustalonych ramach czasowych. W dni powszednie stoiska będą otwarte od 16.00 do 20.00, natomiast w weekendy wydłuży się to do 22.00. Aby wziąć udział w wydarzeniu, wystawcy będą musieli wpłacić kaucję w wysokości 2300 zł, która zostanie zwrócona po zakończeniu jarmarku.
Umowy z wystawcami będą podpisywane od 4 do 15 listopada, a proces wyboru oferentów będzie oparty na kryteriach organizatora, co ma na celu zapewnienie różnorodności prezentowanych produktów. Zainteresowani wystawcy powinni złożyć zgłoszenia drogą elektroniczną, a dodatkowe informacje można uzyskać kontaktując się z Wydziałem Transportu Urzędu Miejskiego pod podanym numerem telefonu.
Źródło: Urząd Miasta Bytom
Oceń: Rozpoczęły się przygotowania do Bytomskiego Jarmarku Świątecznego
Zobacz Także